חוצ-פה HutzPe
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה
חוצ-פה HutzPe
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה

שיווק חברתי

גבירותינו ורבותינו – מהפך.
לא, לא, תירגעו: זה לא קשור לפוליטיקה. זה קשור אליכם, חבר’ה.
אז מה זה המהפך הזה, אתם שואלים? או. יפה ששאלתם. שאלה טובה שעוד ילמדו עליה בבתי ספר.

טוב, לענייננו: שיווק חברתי. כלי כזה שכביכול כולנו מכירים, אבל אף אחד לא יודע מה זה. אהה, כן! שיווק חברתי! זה שיווק, שהוא גם חברתי. כזה שמשלב בין שיווק, לבין דברים חברתיים וכל זה, לא?
סליחה…? מה זה שיווק חברתי?

בואו נעשה לכם קצת סדר. מכירים את הפרסומות בטלוויזיה וברדיו? אלה שכבר אי אפשר לשמוע ולראות יותר, כי הן מביאות את הסעיף במקרה הטוב, וגורמות להתמוטטות עצבים במקרה הרע? יופי. אז שכחו מהן. הן כבר לא רלוונטיות כמו פעם.

נו, אמרנו לכם: מהפך.

היום, אי אפשר לפרסם משהו ולקוות שהוא יצליח, בלי לעשות את זה גם (או אולי רק?) ברשתות החברתיות. די, הגיע הזמן לצאת מהסרט: היום הכל קורה ברשתות החברתיות. היום כולם נמצאים שם וכולם משתמשים בזה. זה לא כמו טלוויזיה, שרייטינג של 40% מוציא את כולם מהכלים. זה רייטינג מליגת העל. רייטינג של 150%.

אבל אל תשכחו שלא הכל כל כך יפה ומוצלח. לפרסם ברשתות חברתיות זה אומר להיות חשוף. לדעת שאתה יכול לחטוף שנייה. כי כאן הגולשים קובעים. כן, אתם. לכם יש את המילה. אתם האנשים החשובים באמת. וזה בדיוק אותו מהפך שהזכרנו בהתחלה.

כן, שיווק חברתי זה אומר לשווק בשביל הצרכנים. נשמע לכם מובן מאליו? כל כך לא: זאת כנראה הפעם הראשונה בהיסטוריה שמפרסמים חושבים טוב ואשכרה בודקים מה הקהל שלהם אוהב, לפני שהם מחליטים לפרסם משהו. כן, הם מקשיבים לכוח חזק מהם, הכוח שקובע היום באמת: חכמת ההמונים. הקול של עליזה מהסופר ושל יוסי, החשמלאי מראשון. הם היום קובעים מה תעשה תנובה הגדולה. רק כי היא החליטה שפייסבוק זה הקטע שלה.

נו, ברור שזה מה שהיא החליטה. אפשר אחרת? ברור שלא. אמרנו – רייטינג של 150% זה לא משהו שמקבלים במקום אחר. אז צריך להתאים את עצמך לסביבה החדשה. ולהקשיב. לתת ללקוח להחליט מה הוא רוצה. לדעת שלפעמים תבוא כאפה מצלצלת, אבל גם להבין שאם תעשה את הדברים נכון, תקבל המון ליטופים ונשיקות רטובות.

המהפך כבר כאן, אנשים.
תיהנו ממנו עד העצם.

Leave a Reply

Click here to cancel reply.

פוסטים אחרונים
  • צילום ב360 מעלות
  • המותגים הגדולים עושים סנאפצ’ט
  • וידאו בפיסבוק
  • פרסום בעזרת מציאות מדומה
  • יש לך את זה ביותר נורא? יופי! גם קמפיין כושל יכול להפוך להצלחה מסחררת
  • מצחיק יותר, סקסי יותר – וטעים יותר: על קריאייטיב בשירות האוכל
  • קום, תעשה סרטונים (ויראליים)! מבצע צוק איתן והיצירתיות ברשתות החברתיות
  • להיות וויראלי בחורף? ברור שכן! על קמפיינים, שיווק ופרסום בעונה הקרה
  • הרשת רועשת וגועשת: בחירות 2015 כבר כאן ובכל מקום!
  • בחירות בניחוח חו”ל: אז איך בוחרים היום מעבר לים?
  • פעמיים וחצי יצירתיות מתוקה, קורט של מסר ממולח – ולערבב כל הזמן עם לשון פיקנטית: על המתכון המנצח לכתיבת תוכן ויראלי מנצח
  • חדש, חדש חדש! על חדשנות שיווקית ופניו של התחום ב-2014
  • ריטרגטינג, אפליקציות ועוד שלל הפתעות: על רוחות של שינוי בפייסבוק העסקי
  • אז מה יהיה לנו כאן: על החידושים, המגמות והשינויים בעולם הפרסום מודל 2014
  • קריאטיבי אחד על אחד
פוסטים לפי קטגוריות
  • אנימציה
  • גרילה
  • דיגי-דיגי-טל!
  • יצירתיות בפרסום
  • כל מה שבאזז
  • פרסום ושיווק בפייס
Skip to content
Open toolbar

Accessibility Tools

  • Increase Text
  • Decrease Text
  • Grayscale
  • High Contrast
  • Negative Contrast
  • Light Background
  • Links Underline
  • Readable Font
  • Reset