חוצ-פה HutzPe
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה
חוצ-פה HutzPe
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה

שיווק בפייסבוק: לספה שלך יש יכולות עסקיות שלא הכרת

די! מה, אתה רציני? זה הדבר הגדול הבא? פייסבוק אמרת?
לא מכיר.

אתה יכול לתאר לעצמך שיחה כזאת היום? כנראה שלא. מה כנראה? בטוח שלא. נו, מה לעשות, הכל כבר נכתב ונאמר על הרשת החברתית הזאת. אבל זה כנראה אף פעם לא יספיק באמת. כי וואלה, אם אתה לא שם אתה לא קיים וזה.

אז אם אתה שם, כדאי שתקשיב. או תקרא. זה עוד ישתלם לך.
שיווק בפייסבוק. זה העניין הפעם.

שיתופים, החלפת מסרים, עדכון מידע. לייק, לייק, לייק.
כל אחד מכיר את המילים האלו בתור משתמש רגיל, אבל אתה יכול להכיר אותם גם ממקום אחר. מקום של שיווק. של פרסום. של לתת למותג שלך בעיטה אדירה בתחת, שתעיף אותו למעלה. בנאדם, שיווק בפייסבוק זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לך. המקום שבו כל מה שחלמת יקרה. כן, כן, כולל החתימות מהמעריצים.
אתה הולך להיות סטאר. אתה, המוצר שלך, העסק שלך. מה זה משנה? אתה הולך להרוויח. בזכות מר צוקרברג. תגיד לו תודה.

אז עכשיו אתה שואל איך. כי איך זו באמת השאלה. והתשובה: פשוט תיכנס לשם ותתחיל לעבוד. הפייסבוק הוא גן עדן לאנשי שיווק. הם לא צריכים יותר לרוץ אחרי פלחי שוק ולהפעיל כל מיני כלים כדי להבין למי כדאי להם לפנות. הפייסבוק כבר אומר להם הכל. שם להם את הכל מול הפנים. הם צריכים רק להשתמש בזה.
כי מה זה בעצם הקבוצות בפייסבוק? ומה זה כל הלייקים שאנשים עושים לעמודים? בשבילך זה מידע שיווקי. משהו שיגיד לך לאן לפנות, למי ומתי.
נגיד שיש לך מוצר חדש שמיועד לנשים. משהו מעולם הקוסמטיקה, סבבה? עכשיו, פשוט חפש את הקבוצות הנכונות – קבוצות לנשים בלבד – ופנה אליהן. עוד לא התחלת, וכבר קיבלת במה שלא היית מקבל בשום מקום אחר. כמעט בלי להתאמץ. שיווק בפייסבוק יכול להיות קל כל כך, שאפשר להשתגע.
אבל אל תשתגע. פשוט תמשיך לעשות ולחפש עוד כאלו. אל תדאג, אתה תמצא.

היי, לא לשכוח: זה שמצאת מקום טוב לשווק בו את המוצר שלך, זה אחלה – אבל גם לפרסם ולשווק צריך לדעת איך. אל תהיה בוטה מידי, אל תפמפם את המוצר כמו פסיכי ובכלל, צא מהגישה הזאת של הפרסומות בטלוויזיה. שיווק בפייסבוק עובד אחרת. דבֵר בגובה העיניים איש, תן לחבר’ה משהו שהם באמת צריכים – וזה יתפוס.

יאללה, תן גז!

Leave a Reply

Click here to cancel reply.

פוסטים אחרונים
  • צילום ב360 מעלות
  • המותגים הגדולים עושים סנאפצ’ט
  • וידאו בפיסבוק
  • פרסום בעזרת מציאות מדומה
  • יש לך את זה ביותר נורא? יופי! גם קמפיין כושל יכול להפוך להצלחה מסחררת
  • מצחיק יותר, סקסי יותר – וטעים יותר: על קריאייטיב בשירות האוכל
  • קום, תעשה סרטונים (ויראליים)! מבצע צוק איתן והיצירתיות ברשתות החברתיות
  • להיות וויראלי בחורף? ברור שכן! על קמפיינים, שיווק ופרסום בעונה הקרה
  • הרשת רועשת וגועשת: בחירות 2015 כבר כאן ובכל מקום!
  • בחירות בניחוח חו”ל: אז איך בוחרים היום מעבר לים?
  • פעמיים וחצי יצירתיות מתוקה, קורט של מסר ממולח – ולערבב כל הזמן עם לשון פיקנטית: על המתכון המנצח לכתיבת תוכן ויראלי מנצח
  • חדש, חדש חדש! על חדשנות שיווקית ופניו של התחום ב-2014
  • ריטרגטינג, אפליקציות ועוד שלל הפתעות: על רוחות של שינוי בפייסבוק העסקי
  • אז מה יהיה לנו כאן: על החידושים, המגמות והשינויים בעולם הפרסום מודל 2014
  • קריאטיבי אחד על אחד
פוסטים לפי קטגוריות
  • אנימציה
  • גרילה
  • דיגי-דיגי-טל!
  • יצירתיות בפרסום
  • כל מה שבאזז
  • פרסום ושיווק בפייס
Skip to content
Open toolbar

Accessibility Tools

  • Increase Text
  • Decrease Text
  • Grayscale
  • High Contrast
  • Negative Contrast
  • Light Background
  • Links Underline
  • Readable Font
  • Reset