אל תזמינו אותי ללוויה של השיווק שלכם
אני לא יודע מה איתכם אבל נכון שכל אחד אומר היום שהמוצר/שרות שלו בעל בידול חזק לעומת המתחרים, הוא הכי מקצועי, חדשני, עם שרות 24/7, על בטריה נטענת ומופעל ע”י sms ומה לא.
עכשיו בואו נגיד שברוב המקרים זה נכון, אז מה הבעיה פה? הבעיה העקרית היא בשיווק ובפרסום של אותם מוצרים/שרותים…לא משנה באיזה ערוץ שיווקי הם מפרסמים כולם עושים זאת באותה “שפה” וכך כל הבידול שלהם מאבד מהייחודיות שלו ופשוט…מת.
1. קחו את היתרונות המובהקים של המוצר/שרות שלכם.
2. לכו על עולמות התוכן המקבילים/מנוגדים לאותם יתרונות, כן זה לא משהו חדש אבל זה עובד מצוין והמסר נצרב טוב יותר בתודעת קהל היעד. לדוג’: יש לכם אפליקציה שחוסכת זמן לאנשים? תראו מישהו שרוצה להתאבד בגלל שהוא לא יודע מה לעשות עם הזמן הפנוי שלו, יש?
3. ה-ת-מ-ד-ה במסרים הייחודים תגרום לכך שהבידול שלכם יקבל חיזוק משמעותי ביותר.
4. בעלי עמוד בפייסבוק? תנו לאוהדים שלכם ערך מוסף אמיתי ולא עוד “copy/paste” של עמודים אחרים אלא דברים מקוריים שלכם שאין בשום עמוד אחר.
לדוגמא אספר לכם על מהלך לחשיפת עמודי הפייסבוק של האוהדים והלקוחות שלנו ללא כל עלות מצדם, כחלק מהאסטרטגיה של חוּצ-פַּה שיווק ופרסום חריף.
ציידנו את האוהדים בתמונה של פלפלים חריפים, והאוהדים דואגים להצטלם איתה.
התמונה משתלבת בקמפיינים השיווקיים שלנו בפייסבוק עם קרדיט ולינק לעמוד הפייסבוק או לאתר הבית שלהם.
מטרת המהלך הזה היא כמובן חשיפה הדדית וחיזוק הקשר עם אוהדי דף הבית שלנו.
לסיכום: אל תזמינו אותי ללוייה של השיווק שלכם אם לא יצרתם לעצמכם בידול גם בו.
Leave a Reply