חוצ-פה HutzPe
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה
חוצ-פה HutzPe
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה
  • 03-529-4944
  • בואו הביתה

אל תזמינו אותי ללוויה של השיווק שלכם

אני לא יודע מה איתכם אבל נכון שכל אחד אומר היום שהמוצר/שרות שלו בעל בידול חזק לעומת המתחרים, הוא הכי מקצועי, חדשני, עם שרות 24/7, על בטריה נטענת ומופעל ע”י sms ומה לא.

עכשיו בואו נגיד שברוב המקרים זה נכון, אז מה הבעיה פה? הבעיה העקרית היא בשיווק ובפרסום של אותם מוצרים/שרותים…לא משנה באיזה ערוץ שיווקי הם מפרסמים כולם עושים זאת באותה “שפה” וכך כל הבידול שלהם מאבד מהייחודיות שלו ופשוט…מת.

אז מה עושים?

 

1. קחו את היתרונות המובהקים של המוצר/שרות שלכם.

2. לכו על עולמות התוכן המקבילים/מנוגדים לאותם יתרונות, כן זה לא משהו חדש אבל זה עובד מצוין והמסר נצרב טוב יותר בתודעת קהל היעד. לדוג’: יש לכם אפליקציה שחוסכת זמן לאנשים? תראו מישהו שרוצה להתאבד בגלל שהוא לא יודע מה לעשות עם הזמן הפנוי שלו, יש?

 3. ה-ת-מ-ד-ה במסרים הייחודים תגרום לכך שהבידול שלכם יקבל חיזוק משמעותי ביותר.

4. בעלי עמוד בפייסבוק? תנו לאוהדים שלכם ערך מוסף אמיתי ולא עוד “copy/paste” של עמודים אחרים אלא דברים מקוריים שלכם שאין בשום עמוד אחר.

לדוגמא אספר לכם על מהלך לחשיפת עמודי הפייסבוק של האוהדים והלקוחות שלנו ללא כל עלות מצדם, כחלק מהאסטרטגיה של חוּצ-פַּה שיווק ופרסום חריף.

איך זה עובד?

ציידנו את האוהדים בתמונה של פלפלים חריפים, והאוהדים דואגים להצטלם איתה.

חוצפה 1
חוצפה 2
חוצפה 3

התמונה משתלבת בקמפיינים השיווקיים שלנו בפייסבוק עם קרדיט ולינק לעמוד הפייסבוק או לאתר הבית שלהם.

מטרת המהלך הזה היא כמובן חשיפה הדדית וחיזוק הקשר עם אוהדי דף הבית שלנו.

לסיכום: אל תזמינו אותי ללוייה של השיווק שלכם אם לא יצרתם לעצמכם בידול גם בו.

 

Leave a Reply

Click here to cancel reply.

פוסטים אחרונים
  • צילום ב360 מעלות
  • המותגים הגדולים עושים סנאפצ’ט
  • וידאו בפיסבוק
  • פרסום בעזרת מציאות מדומה
  • יש לך את זה ביותר נורא? יופי! גם קמפיין כושל יכול להפוך להצלחה מסחררת
  • מצחיק יותר, סקסי יותר – וטעים יותר: על קריאייטיב בשירות האוכל
  • קום, תעשה סרטונים (ויראליים)! מבצע צוק איתן והיצירתיות ברשתות החברתיות
  • להיות וויראלי בחורף? ברור שכן! על קמפיינים, שיווק ופרסום בעונה הקרה
  • הרשת רועשת וגועשת: בחירות 2015 כבר כאן ובכל מקום!
  • בחירות בניחוח חו”ל: אז איך בוחרים היום מעבר לים?
  • פעמיים וחצי יצירתיות מתוקה, קורט של מסר ממולח – ולערבב כל הזמן עם לשון פיקנטית: על המתכון המנצח לכתיבת תוכן ויראלי מנצח
  • חדש, חדש חדש! על חדשנות שיווקית ופניו של התחום ב-2014
  • ריטרגטינג, אפליקציות ועוד שלל הפתעות: על רוחות של שינוי בפייסבוק העסקי
  • אז מה יהיה לנו כאן: על החידושים, המגמות והשינויים בעולם הפרסום מודל 2014
  • קריאטיבי אחד על אחד
פוסטים לפי קטגוריות
  • אנימציה
  • גרילה
  • דיגי-דיגי-טל!
  • יצירתיות בפרסום
  • כל מה שבאזז
  • פרסום ושיווק בפייס
Skip to content
Open toolbar

Accessibility Tools

  • Increase Text
  • Decrease Text
  • Grayscale
  • High Contrast
  • Negative Contrast
  • Light Background
  • Links Underline
  • Readable Font
  • Reset