צילום ב360 מעלות

את טכנולוגיית הצילום ב-360 מעלות כבר כולנו מכירים, פחות או יותר, מאז שנכנסה לפייסבוק

באמצע 2016. אבל ידעת שאפשר להשתמש בטכנולוגיה הזו גם למטרות פרסומיות? ‘המומחים’ טוענים שהיא תהפוך בקרוב לאחד האמצעים השיווקיים החזקים ביותר, ושהיא עוד תסובב את הראש לכולם. אז איך אתה תעשה את זה? הכי פשוט   שתסתכל סביבך. זה כבר יבוא

 

מכיר את אלו שעומדים כמו היצורים המוזרים ביותר בטבע, מסתובבים סביב עצמם עם הטלפון מורם למעלה ומצלמים באדיקות מטרידה -כאילו עוד רגע הם זוכים בפרס העשור על תמונת נוף פנורמית? אז תתרגל: אתה הולך לראות את זה יותר ויותר. ככה זה כשפייסבוק נתנה רשמית את האות לכניסתם של צילומי ה-360 מעלות לחיינו.
אין, לא עוזב אותנו לרגע הצוקי הזה.

אז עוד ועוד ‘יצירות’ ב-360 מעלות נכנסו לפיד שלנו ולחיינו בשנה האחרונה, והן ימשיכו להראות נוכחות כאן בשנים הקרובות לפחות. מציק? מטריד? אולי מנקודת מבטו של האדם הפרטי. מהזווית העסקית הטכנולוגיה הזו יכולה להפוך לכלי שיווקי אדיר. כי כמו שכל ילד בן 15 יכול לצלם את עצמו ב-360 מעלות – ואלוהים יודע למה מאפשרים לזה באמת לקרות – כך יכול לעשות כל בעל עסק. וזה גאוני, לא פחות.


  לתת ללקוח הרגשה שהוא חלק מהותי מהחוויה

 

תחשוב על זה: טכנולוגיית ה-360 מעלות מאפשרת לך לשנות לגמרי את כל מה שהלקוח שלך התרגל לקבל ממך. במקום תמונה או וידאו מזווית אחת בלבד, לפתע הוא יוכל ליהנות מתוכן שמספק לו את התמונה הרחבה ביותר אי פעם. לא עוד תמונות שמראות מה קורה מול המצלמה בלבד, אלא גם כאלו שמגלות מה קורה מאחורה, מהצדדים, ואפילו מלמעלה ומלמטה. עבור עסקים, ובעיקר כאלו שמתרכזים בחזות ובנראוּת, זאת מתנה משמיים.

רק תחשוב כמה יכול להרוויח מהעניין בעל מועדון ריקודים, מנהל של היכל מופעים או אפילו בעליו של לונה פארק. הם הרי יכולים להשקיע שעות בתצלומי ‘אווירה’ או בווידאו מושקע, אבל רק תצלום של 360 מעלות יעביר לגולש את החוויה במלואה -מכל זווית שירצה – כאילו היה שם באמת. תוסיף לזה את העובדה שהגולש הוא זה שבוחר את הזווית שממנה ירצה להסתכל על העסק שלך, וקיבלת מתכון מושלם למוצר שיווקי יעיל, כזה שנותן ללקוח שלך את ההרגשה שהוא ורק הוא מרכז העניינים – וזה ממש לא משנה במה אתה עוסק.
טכנולוגיית ה-360 מעלות מגשימה את חלומו של כל לקוח, ושל כל בעל עסק באשר הוא. גם אתה רוצה אחת כזאת. סמוך עליי.


לצלם ב-360 מעלות 365 ימים בשנה


אין גבול למה שאתה יכול ליצור בעזרת טכנולוגיית ה-360 מעלות. יודע מה? זה אפילו גדול יותר מזה, כי כמעט כל וידאו או סטילס שתצלם בדרך הזו יהפוך אוטומטית למושך ולמעניין. יש כאלו שמדווחים כבר היום על צפייה גדולה פי כמה בחומרים שצולמו ב-360 מעלות, בהשוואה לתכנים ה’רגילים’. זה פאקינג לוהט.

אז איך עושים את זה? איך הופכים את הצילום ב-360 מעלות למשהו חריף באמת?
אפשר לעשות את זה פשוט: לצלם את המוצר ב-360 מעלות, ככה שהלקוח יוכל להתרשם מהמראה שלו מכל זווית. וואללה נחמד. אבל אתה לא רוצה להישאר באזור הפשוט. אתה רוצה לצאת חריף מכל הכיוונים.
כמה דוגמאות מעולות ימחישו לך איך עושים את זה בצורה מושלמת:


נכון הפתיח של משחקי הכס? אז קבל אותו ב-360 מעלות (כמו 13 מיליון צופים אחרים שכבר השתגעו מהפיצ’ר הנהדר הזה):
https://www.facebook.com/GameOfThrones/videos/10153647535247734

המחווה של ברצלונה לאגדה בשם יוהאן קרויף, שנעשתה בעקבות מותו וממחישה את העוצמה שלו, של האצטדיון ושל טכנולוגיית הצילום ב-360 מעלות:
https://www.facebook.com/fcbarcelona/videos/10154286379954305

זוכר שדיברנו על מופעים מצולמים ב-360 מעלות? קבל אחד כזה מקרנגי הול, אחד מאולמות המופעים המפורסמים בעולם:

רוצה גם אחד מישראל? יאללה. הוט ורונאלדו ממחישים איך עושים את זה נכון גם בארץ:

אתה הבנת את זה ברוך?

צילומי ה-360 מעלות מאפשרים לך ליצור עולם חדש, שידבר אל הלקוחות שלך בדרך אחרת, כמו שאף אחד אחר לא דיבר אתם עד היום. כל מה שאתה צריך זה קצת יצירתיות וראייה (בזווית) רחב ואתה כבר בכיוון הנכון.
ושלא יעוף לך הראש, כן?

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support