פרסום בעזרת מציאות מדומה

פרסום בעזרת מציאות מדומה?
הגיע הזמן להתעורר – החלום כבר ממש כאן!

‘לטייל’ בעולם כשאתה נמצא בכלל בבית; לשחק על כר הדשא גם אם אתה לא באמת שחקן מקצועי; לשוטט בין מדפי הסופר בלי להיות של בכלל; ולהציג את העסק שלך ללקוחות בצורה המוחשת ביותר – בלי להיפגש אִתם. נשמע לך כמו מדע בדיוני? הגיע הזמן שתתעורר: המציאות המדומה הולכת להיכנס בכל הכוח אל עולם הפרסום, וכולם הולכים להרוויח מזה


אם יש משהו שכולנו אוהבים – זה לחלום. להתנתק מהיומיום, לצלול לתוך עולם שלא באמת קיים ולהיות מה שתמיד רצינו להיות. אז מה אם בסוף מתעוררים ומגלים שכל זה לא קרה באמת? החלום עצמו הוא הקטע כאן, ותקשיבו – זה חתכת כיף גדול.
הכיף הגדול הזה הוא בדיוק מה שמניע את המציאות המדומה. כי ואללה, אם אנחנו כל כך נהנים לחלום, למה שלא נעשה את זה גם כשאנחנו ערים לגמרי?


לא. זה ממש לא מה שהיה כאן לפני עשרים שנה


זה הזמן שבו קמים כל אלו שבילו מול המחשבים כבר כשהיו כאלו בשנות ה-90 (מי אמר חנונים? מי?) ואומרים: המציאות המדומה הייתה כאן כבר לפני שנים, אז למה לקשקש שוב על משהו שכבר אז לא הצליח? ובכן חובבי מחשבים ותיקים ויקרים (וחנונים) – זה ממש לא דומה לזוועה שהכרתם אי שם לפני שנות דור. היום המצב שונה. למה? כי היום המציאות המדומה – בואו נסכם שנקרא לה מעכשיו VR, כי זה יותר קצר ויותר מגניב – מסתערת על עולם הפרסום. זה למה.


אם אתם עדיין בעיצומו של החלום ההוא מהלילה, נעדכן אתכם: המציאות המדומה – סליחה, ה-VR – היא הדבר החם היום בעולם הטכנולוגי. משקפי מציאות מדומה מיוצרים כמו גרביים ונחטפים כמו לחמניות חמות. החברות הגדולות בעולם מייצרות אותם, ושורה ארוכה של סטארט-אפים כבר עובדת על הפיתוח הבא בתחום. וכל זה מסיבה אחת פשוטה: כי סוף סוף הדבר הזה הפך להיות רווחי. כן, גם בעל עסק יוכל בעתיד הקרוב להרוויח מזה – ומה אתם יודעים, אפילו הלקוחות שלו.
מזניב.


ה-VR הפכה בשנים האחרונות להרבה יותר נגישה, ואנשי הפרסום יודעים את זה טוב מאוד. הם יודעים שממש בקרוב כל בעל עסק יוכל להשתמש בה כדי לספק ללקוח חוויה שהוא ממש לא הכיר עד היום. מה למשל? חִשבו על בעל חנות בגדים שמזמין את הלקוח לסיור בחנות, בלי להיות שם בכלל. דמיינו חברת טיולים מאורגנים שמציגה למטייל את אפריקה מקרוב, גם אם אין לו דרכון. תארו לעצמכם קבוצת כדורגל שמזמינה אוהד מושבע לשחק על כר הדשא באצטדיון הביתי שלה, גם אם הוא סובל כבר שנים מפחד ממקומות פתוחים.
דמיינו, התחילו לחלום ואל תתעוררו. כי זה כבר ממש כאן.


המומחים (לא ברור מי אלה, אבל זה תמיד מרשים לפתוח ככה פסקה) טוענים שה-VR תהפוך בקרוב לכלי המבוקש ביותר בעולם הפרסום, ותשנה אותו לגמרי. לא צריך להתאמץ יותר מדי כדי לחשוב כיצד זה ייראה. כבר אספנו כמה דוגמאות חמות מהתנור:


מסע הקניות המדומה של חברת קוקה קולה:


חוויית פורנו (!!) ב-VR של אתר PornHub (ולא, אנחנו ממש לא מעודדים את זה…):


ערוץ דיסקברי וטיול ה-VR שלו באפריקה:


MSNBC והכניסה (הוירטואלית, לא לדאוג) לכלא – במסגרת הסדרה המצליחה Lockup:


ומשחק כדורסל עם שידורים חוזרים ב-360 מעלות:


גם לכם זה סובב ת’ראש?
אין ספק שזו רק ההתחלה.
ה-VR הולך לשנות את המציאות (המדומה) של עולם הפרסום.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support