קריאטיבי אחד על אחד

קריאטיבי אחד על אחד – ראיון עם עופר אלוני, מייסד חוצ-פה


 
קריאטיבי אחד על אחד -עופר אלוני, מייסד חוצ-פה
 

הי עופר, ספר לנו עליך?


לפני קרוב לשנתיים הקמתי את חוצ-פה לאחר מספר שנים בהם תפקדתי בתור מנהל שיווק ב-013 נטוויז׳ן.
חוצ-פה נולדה מתוך הבנה שכולם מדברים ומפרסמים אותו הדבר ומתחיל להיות פה משעמם לאללה ואין פה ניסיון קריאטיבי אמיתי להגיע עם מסר לחשיפה שעושה קצת מעבר ויושבת בתודעה של קהל היעד שלך.  ההתגלגלות עם השנים הוכיחו לי שאפשר ואפילו מוכרחים להעז עם הלקוחות והקמפיינים שלך ולפני הכל- ליהנות מכל סנטימטר בדרך.


מהו שיווק ויראלי?


ראיתי משהו—> אהבתי—>העברתי הלאה


 “הקריאטיביות מתחילה עוד המון לפני תחילת העבודה, בדרך שבה אתה חושף את המשרד שלך ואפילו בפגישות הגישוש הראשונות של הלקוחות. בעבודה עצמה, הקריאטיביות והחריפות חייבות לבוא לאורך כל התהליך ובכל השלבים כדי שיצא לך מתכון לבאז ששורף!”


קריאטיבי אחד על אחד -עופר אלוני, מייסד חוצ-פה
עופר אלוני, מנכ”ל חוצ-פה
 
 

כיצד קריאטיביות באה לידי ביטוי בתהליך העבודה?


הקריאטיביות מתחילה עוד המון לפני תחילת העבודה, בדרך שבה אתה חושף את המשרד שלך ואפילו בפגישות הגישוש הראשונות של הלקוחות. בעבודה עצמה, הקריאטיביות והחריפות חייבות לבוא לאורך כל התהליך ובכל השלבים כדי שיצא לך מתכון לבאז ששורף.


במה שונה “חוצ-פה” ממשרדי קריאטייב אחרים?


אנחנו לפני הכל משרד קריאייטיב המביא קונספטים יצירתיים ולא שגרתיים לפרסום וחשיפה של כל דבר. לאחר מכן אנחנו מספקים את אותם שרותי הפרסום השונים כמו: שיווק גרילה, סרטונים ויראליים,פרינט, דיגיטל, מדיה חברתית וכו׳ כדי לממש את הפנטזיות שהבאנו לשולחן.


לאילו סוגי לקוחות מתאים השרות ?


כל לקוח שרוצה להישאר לאורך זמן בתודעה של קהל היעד שלו וכמובן פתיחות מחשבתית לקריאייטיב אחר.

קריאטיבי אחד על אחד -עופר אלוני, מייסד חוצ-פה
מאחורי הקלעים – צוות חוצ-פה
 

“באנו לכאן בשביל להישאר ולא להעלם אחרי שהמסך יורד”


מהם החסרונות בשימוש בקמפיינים מסוג זה?


מכוון שמסרים בכל קמפיין הם מעט יותר מורכבים אז נדרשת פה התמדה במסר הממשיכה לפעול בכל הערוצים ובכל הדרכים גם לאחר יצירת הבאז הראשוני, יש כאלה שיראו בכך חסרון אבל אני אומר – ״באנו לכאן בשביל להישאר ולא להעלם אחרי שהמסך יורד״.
קמפיינים אלו חוצי פלטפורמות, מכאן שדרוש “סנכרון” בין כל המדיות, מהם הדגשים לפעילות נכונה?


תכנון, תכנון, תכנון וחבר’ה מעולים.

קריאטיבי אחד על אחד -עופר אלוני, מייסד חוצ-פה
צוות חוצ-פה

מהו המהלך השיווקי האהוב עליך בשנה החולפת ולמה? 


יש לא מעט כאלו אבל מאוד התחברתי לקמפיין החריף/מתוק של ״milka״ בו הם אפשרו לצרכנים לשלוח את קוביית השוקולד האחרונה בחפיסה כל מי שהם רוצים.
סרטון אחד שווה 4 פסקאות –  משהו עדין עם מסר חזק!

מקור:  MILKA – YouTube

מהו המתכון ליצירת קמפיין ויראלי?


האופטימלי- לתקוף עם המסר בדרך הכי לא שגרתית מבחינת הקריאייטיב והערוץ בו הוא נחשף.


עשה ואל תעשה בשיווק לא קונבנציונלי:


אל תניח שהפאנץ׳/המסר הסופי ברור, אל תחשוב שאתה יודע הכל, אל תלך עם לקוח שלא שלם עם הכוון, אל תתפשר בתוצר הסופי בגלל ענייני תקציב ואל תאפשר בינוניות קיראטיבית.


מצד שני- תלך הכי רחוק עם הקונספט (מקסימום קח צעד אחד אחורה), תנסה, דבר בגובה העיניים, התייעץ עם האנשים סביבך, תקוף בכל החזיתות!

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support